Årsmöte 2023

Nu är det dags igen för FRK Västerbottens årsmöte!
Mötet kommer hållas söndagen den 18/2-24 kl.15.00, i studiefrämjandets lokal klossen vid Ålidhems centrum.
Alla medlemmar är varmt välkomna att delta antingen på plats eller digitalt via Zoom.
Vi hoppas såklart att många av er medlemmar vill delta. Anmälan till årsmötet görs till sekreterare.vasterbotten@frk.nu.
Fika kommer erbjudas på plats så vid eventuella allergier meddelas även detta till mejlen ovan. Möjlighet att delta digitalt finns även, meddela detta i sådana fall i anmälan.
”Att förstå sambandet mellan hundens beteende och stress gör det lättare att inte bara förstå hunden utan framförallt att hjälpa hunden till en bättre utgångspunkt än vad den får när stressen är hög i kroppen. Många av de beteenden som vi anser är ”stökiga” eller ”besvärliga” är just tecken på stress som hunden av någon anledning upplever och inte på olydnad. Detta viktiga ämne kommer Emmelie Nordström att berätta om.”
Missa inte denna intressanta föreläsning som hålls i samband med årsmötet. Föreläsningen börjar kl.14.00 och hålls i samma lokal som årsmötet. Vi bjuder på fika, kom-ihåg att anmäla så vi kan planera fikat.